Duo language

So now aku rase macam nak tukar blog punye point of view. That is aku nak post dalam duo language. Yessss, aku rase thats better since not everyone boleh paham english that well kan. Err maksud aku bukanlah aku terer sangat english but the thing is kadang-kadang aku guna ayat yang provoc sangat macam english slangggg yang bunyi lain dari lain. Or ayat english yang aku tunggang terbalikkan kannn. So after this aku takde lah berharap sangat aku ramai followers, bukannya nak kejar kemasyuran oi but i do insist that reader/followers boleh understands well on what i'm trying to tell :)


So, how's life ? RUIN, hampir-hampir hilang segalanya. Salah aku ke ? Maybe. Or maybe ade pihak yang menampakkan segalanya as if its my fault. But doesn't matter, Allah ade di sisi setiap umatnye yang sabar menghadapi dugaan dan masih mengingati Nya. Yeahhhhhhlaaaaaa tahu lah i'm not that angel nak cakap pasal agama, but for at least aku masih ingat Allah s.w.t. Kau orang tak perlu lah nak cakap yang aku nie time dah susah dah sampah baru nak ingat Allah sebab kau orang bukan tahu hidup seharian aku macam mana !


Lame nye aku x post kan ? Dan selame aku tak post nie jugak things happen. Things that happen to be worst nightmare ever in my life. Buat aku suffer alot than I should've be. Fuktap but this is life. I will keep try to hold on. Trying to paint back my life colour (Y)


See ya !