Good&Broken


Hello ! Rambut baru saye nie :D feeling ala2 Rihanna dalam Battleship kejap. HAHA \m/ tapi nie last dah buat rambut pendek. Lepas nie taknak dah. Not that I regret. Cuma aku potong rambut pendek cmnie kali nie just sekadar mencuba. Aku dah taknak dikenali sebagai cina. Oh konon hairstyle cmnie skit teros kne nganjeng cm cina dengan pakcik sebelah rumah aku. 

Okay. Stop cerita rambut. Sekarang cerita kolej nie. Aku nie dah macam pelanggan setia Poliklinik Ar-Razi dengan HTAA dah. Mahu tiap minggu aku jejak kaki kat situ nak ubat dengan mc lagi. Aku dah penat la tiap  minggu macam nie. Kelas aku tk datang. Rugi. Plus aku taknak classmate n lecturer pandang aku nie masih bermasalah. Niat aku betul semester 3, nak berubah dan belajar betul betul. Naikkan pointer. Tapi kalau sakit macam nie,how? how can I achieve what I want? 

Takpela. Orang cakap usaha tangga kejayaan. Biarpun aku dalam keadaan yang tak terurus macam nie. Dengan saket lagi. Kalau niat aku jitu dan teguh nak belajar. Aku tetap akan berusaha. Aku taknak putus asa. Takkan. Dengan izin Yang Maha Esa.

I'll pray that I can go through this pain & hurt. 
InsyaAllah.