Will we ?

Heeeeello. Akhirnya tertunai jugak hajat aku nak post something kat blog nie. Mahu berhari jugak tertunggak niat murni aku nie :(  Sambil menaip nie pun aku ade background  music. Lagu Astrid - Tentang Rasa. Best. Maafla kunonye aku nie. Baru dengar ke? Mesti uols pikir macam tu. Yea, aku nie dah tak banyak meneroka youtube / tengok tv untuk meraih lagu-lagu baru. Yang aku hadap hari-hari ialah kelas, assignment (yang tak pernah habis), facebook, twitter, video lagu lama-2, kura-kura #Eh? and not to forget my boyfriend. But now since dia dah balik Perak so tolak lah satu tu dan tinggal la ape yang tinggal untuk aku hadap hari-hari :) Anyways, goodjob Astrid ! Nice songs for I wish I could cover it but too bad my voice isn't as good as yours :)

Tajuk post nie "will we" kenapa Tyta? Sebab tu translation untuk lirik lagu Astrid tu - "Dapatkah kita..."
ha nampak tak permainan dia? Tukar-tukar :D

Harinie tak banyak aku buat. Oh yea ! Patutnya aku pergi ceramah lesen tapi oleh kerana malam semalam lepak dengan boyf aku sampai lewat pagi so balik lewat, tidur lewat dan bangun pun lewat. Sempat lah jugak aku angkat call akak lesen keta tuha, dia tanya

Akak - "adik kat mne? tau tak ade kelas arinie?"

Adik(Aku) - "Ahh,yea saye dalam keta. Otw balik kampung. Sorry kak lupe nak call. Ade emergency. Saye tangguh minggu depan yea kak?"

Akak - " Oh yeke, eh takboleh dik takot kena denda rm20 " (JEK PON! kecoh)

Adik - "Ala kak,saye mintak maaf sangat. Memang emeergency nie,bukan sengaje"

Akak - " Oh so memang tak boleh lah nie,takpela. Tapi minggu depan dah puasa, adik ok je ke? "

*Iklan* Jap akak nie tanya macam die mak aku. Kesah nye kat aku? adoii -_-

Adik - " Aaa yea yea boleh boleh "

Tahu apa yang paling pelik ? Kenape dia kesah sangat eh pasal kita datang tak datang kelas ? I mean, kita bayar kan benda nie ? So value us as a customer la. Ini siap nak bagi RM20 denda? What the fuck?


Sedap betul kau nak makan duet orang ye,nokharomm betul.