The question is....

Yes. Aku tertanya-tanya sometimes.
Siapa sebenarnya aku pada kau? Girlfriend? Teman sementara atau sekadar pangganti tempat mereka yang tak mampu kau pertahankan suatu masa dulu?

What's my fucking value? Diamond? Batu jalan, lebih teruk aku boleh gambarkan.

Ya. Kerana kita masih baru. Masih mengenal diri masing-masing. Sedangkan tentang diri kita sendiri pun boleh buat kita tertanya-tanya. Apatah lagi ingin mengenali aku, dan kau? Bukan?

Banyak lagi yang aku boleh ungkapkan. But it's impossible! It was beyond my limit. Sekilas jari jemari ini ingin bercerita malah datang pikiran dan kata hati yang mematahkan niat aku. Biar terluka, terasa, retak, devastated, broken hearted, ignored, sebanyak mana pun,
masih hati aku pertahankan kau.
Masih ingin percaya.
Masih mahu bersama.
Masih rasa sayang.
Masih rindu.
Masih, masih dan masih.
Masih berdiri aku disini. Disisi kau. Mengharapkan kau nampak. Mengharapkan kau sedar.
dan kerana itu aku,
Masih berharap. It's hope that keep me holding on to you. Faith that keep me believe in you.
And you? It's you that keep me stand and still here.

Jangan hilang percaya itu. Jangan hilang pegangan aku. Jangan hilang rasa itu.
Jangan sampai hilang semua itu. Dan,
Jangan sampai hilang aku dari pandangan mata, hati dan dunia.